Klachtenformulier

Klachtenformulier

Roozenbeek Groep B.V. heeft een klachtenregeling. Klachten kun je direct met jouw zorgverlener bespreken. Mogelijk kom je er samen niet uit. In dat geval heb je een aantal opties:


1.Gesprek met de zorgcoördinator

• Vraag een gesprek aan met de betrokken zorgcoördinator. Je ontvangt zijn of haar contactgegevens via jouw zorgverlener.


2.Contact met de directie

• Kom je er nog niet uit? Neem contact op met de directie door een mail te sturen naar info@roozenbeekgroep.nl.


3.Onafhankelijke Klachtenfunctionaris

• Wanneer je er niet uitkomt met de zorgverlener, zorgcoördinator of directie, dan is er altijd de mogelijkheid om je klacht voor te leggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze persoon zal een of meer gesprekken met je voeren om het probleem helder te krijgen en je vervolgens te helpen om het probleem aan te kaarten. Dat kan op verschillende manieren. Soms is advies al voldoende, soms is bemiddelen of juist een klacht indienen een stap die je wilt nemen. Alle informatie die je deelt is vertrouwelijk. Je kunt hiervoor terecht bij De Geschillencommissie Zorg